طبق اطلاعات به دست آمده یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی که در لیگ برتر توپ می‌زند، به دنبال این است که مانع توافق نهایی علی قلی‌زاده با پرسپولیس شود.

قلی زاده

به گزارش همشهری آنلاین در برنامه دیشب فوتبال برتر محمدحسین میثاقی آب پاکی را روی دست هواداران پرسپولیس ریخت و اعلام کرد که خبری از بازگشت علی قلی‌زاده به فوتبال ایران نخواهد بود.

ادعای میثاقی از یکطرف و تاثیرگذاری علی قلی‌زاده در دو بازی گذشته لخ پوزنان باعث شده که احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و توافقش با پرسپولیس، کمتر از قبل شود اما گویا به جز این دو مورد، یک ماجرای دیگر هم در منتفی شدن احتمالی حضور علی قلی‌زاده هم نقش داشته است.

طبق اطلاعات به دست آمده یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی که در لیگ برتر توپ می‌زند، به دنبال این است که مانع توافق نهایی علی قلی‌زاده با پرسپولیس شود و او را به تیم خودش ببرد.

گویا این بازیکن سرشناس تماسهایی با علی قلی‌زاده داشته و به او گفته قید حضور در پرسپولیس را بزند و همبازی او در یک تیم شهرستانی شود و پول بیشتری بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه خبر جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد و آیا پرسپولیس می‌تواند با جذب علی قلی‌زاده یک بمب بزرگ نقل و انتقالاتی منفجر کند یا اینکه در صورت جدایی این بازیکن از لخ پوزنان، او راهی یک تیم دیگر در لیگ برتر خواهد شد.

کد خبر 877522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 0
    آن بازیکن پول پرست قطعا در تراکتورسازی است. تیمی بی ریشه مانند استیل آذین.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 0
    شک نکنید بازیکن مزبور در تراکتورسازی است و با تحریک زنوزی دست به این کار زده است